tisdag 5 juni 2012

Vilken röra..

Lite då och då städar jag upp i mitt pysselskåp och bland mina pysslegrejer..men det tar inte lång tid innan det ser ut som nån smällt en bomb därinne igen..förstår inte varför jag inte kan hålla ordning..

Högen på databordet med olika arbeten bara växer och växer, det ligger mönster överallt och trådarna från alla arbeten trasslar ihop sig..det kanske är därför jag inte orkar börja på nåt nytt? För att det är så jobbigt och hitta det jag ska ha =P Någon annan som känner igen sig?

Tror jag ska röja bland mina saker idag igen och försöka än en gång och hålla ordning..vi får väl se hur länge det funkar den här gången.

Nu ska jag gå och städa och ge mina fiskar lite nytt vatten innan det är dax och fixa lunch till barnen och sedan åka iväg till frissan och klippa äldsta sonen..vilket verkligen behövs..han ser ut som ett troll just nu =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar