onsdag 13 juni 2012

Nu börjar sommaren =)

Men vad hände? Hur har det hunnit gå nästan en hel vecka och jag har inte skrivit nåt här? Skäms på mig =P

Får väl skylla på att jag jobbat rätt mycket, hunnit ligga sjuk och nu har ju sommaren äntligen börjat även här så det som är kvar av dagen har spenderats ute.

Ikväll har vi varit iväg på ett cafe som finns här som ligger vid vattnet och dom säljer supergoda räkmackor så just nu känns det som jag skulle kunna rulla fram så mätt är jag =P

Dom har även en liten loppis butik där som jag var tvungen kika in i..och vet ni vad, jag hittade en korg med virkade grejer =) Jag köpte en liten..en sån där..men ååhh vad heter det..hur kan jag inte komma på vad det heter? en sån där liten fyrkantig duk som man har när man tar ut grejer ur ugnen..fast jag tror den här var mest menad som prydnad för den var lite liten och tunn..men jag tyckte den var så fin så jag var tvungen köpa den så jag kan se om jag kan göra mig en egen =)

Var även förbi på coop och tänkte köpa garn till en ny grej jag skulle testa, dom hade det märket jag ville ha men alla färger utom vitt som jag var ute efter..så det slutade med att jag köpte en låda jordgubbar istället haha jag får trösta mig med dom.

Idag när jag skulle klippa gräset så gick våran gräsklippare självklart sönder så vi fick åka och köpa en ny, gubben håller på skruva ihop den nu..och vill ni veta nåt korkat..jag längtar tills han är klar så jag får gå ut och testa den..alltså vem gör det egentligen? Hur kan man längta till en sån grej? haha

Se ska jag nog krypa ner med mina jordgubbar och min virkning i sängen och se nåt bra på datorn för gubben har bokat tvn för fotboll.

Jag har förresten gjort klart två till mössor, kan lägga in lite bilder senare..telefonen dog tidigare så jag har den på laddning just nu och det är min enda kamera.

Oj nu blev det nästan en hel bok och läsa för er här haha, undra om nån orkat läsa klart? =P

Ha en fortsatt trevlig kväll i alla fall =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar