fredag 22 juni 2012

Trevlig midsommar! =)


Vi tjuvstartade lite redan igår kväll och gjorde en midsommarkrans =)
Jonathan provar den lite.


Sebastian ville självklart också prova, den matchade perfekt med deras rosa målade naglar ;P


Har även planterat våra jordgubbsplantor vi köpte, vi börjar med ett litet land..men måste nog skaffa ett större om jag ska hinna vara med och smaka några sen för barnen älskar dom lika mycket som jag =)


Har även gjort klart lite armband, detta ljusblåa/turkosa som jag tänkte ha på mig ikväll.


Gjorde även ett matchande enfärgat makramé armband.


Det här låg kvar i väskan sen tidigare så jag gjorde det klart också när jag lix var igång =) Men fick slut spännen så det är bara ihopknutet än så länge.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för lite midsommarfirande. Hoppas ni får en lika solig och trevlig dag som jag har tänkt ha =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar